Äauuuu visiem! VÄl viena nedÄļa pagÄjusi! GandrÄ«z pirmais mÄnesis jau ir aizritÄjis, un laiks skrien tik Ätri!
Ceru, ka jums vasara ir tikpat saulaina un silta kÄ mums :))
Å odien kopÄ ar komandu devÄmies uz muzeju. TÄ bija unikÄla ekskursija, jo uzzinÄjÄm daudz jauna par vardÄm un dinozauriem. PavadÄ«jÄm laiku kopÄ un uzmundrinÄjÄm viens otru nÄkamajai nedÄļai!!
Dažiem laimÄ«gajiem darba laikÄ paveras arÄ« skaists skats uz saulrietu! š






NedÄļa Ätri paskrÄja :)) VairÄk stÄsti un jauni piedzÄ«vojumi nÄkamnedÄļ!!!